Härlig uteritt!

Var ut epå en ganska lång uteritt med Carry. Jag tyckte att hon skulle få komma ut lite och inte bara träna hoppning elr dressyr! Men idag blev det uteritt! Vi red förbi stallet som har hand och Jupiter och nu Exit. Dem är nu sålda dit. Men vi har ett kontrakt på att jag kan få tillbaka dem för ett antal lp. :)
Men nu var jag i allafall och red nere i deras skog! Jag älskar deras skog för det finns backar, stockar, galoppfält och så mycket mer. Carry tyckte också det var härligt och vi flög fram över galoppfältet! 
Sen tog vi en liten runda över stockarna och sen så skrittade vi på små mysiga stigar. Carry var mer avslappad en någonsin! :P Imorgon blir det hoppträning! Det ska bli intressant att se hur det går!
Här koimmer outfiten!
 
MH MELLOW-träns med lite svagt böjt panband - 277-1
 


Kommentarer
Loppan

Fin outfit :D

Svar: Tack!
Stall Pearl Sunlight

2012-09-09 @ 15:07:53
URL: http://loppanslufthastar.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0