*Nyser*

Blev bara ett kort dressyrpass på Caspian då jag inte kände mig bra alls.. :/
 
Men fokuserade på att jobba ner honom i lugn och arbetstarv och samma sak med galoppen, gick rätt bra! Lyckades jobba ner honom och ahn höll tempot något lagom ^^
Så jag tog in honom borstade av och kollade under hovarna, ridigt i typ 35min och det låg några enstaka flingor under hoven, asbra snösulor! Rekomnderas starkt! (+ att du inte behöver ta av dom när de går i hage txp)
Mamma kom ut med alla paketen, så jag gav Caspian hans mat och ställde han i boxen medans jag och mamma började packa upp alla paket i sadelkammaren. Bytte lite schabrak hänge fram täcken med mera, gud vad GPA hjälmen var skön! Och snygg!
Men här är Caspians outfit:
 
 
Sammanfattning: Brun pad under sadeln,dressyr schabrak,dressyrsadel,träns,svarta benskydd och svarta stigbyglar och ett randigt skrittätcke och vinter broddar
 
Min outfit:
Sammanfattning: Svart underställströja,säkerhetsväst,tjocktröja,varm ridjacka,ridbyxor,ridstrumpor,tretorn stövlar,hjälm och ridhandskar ^^
 
Så nu står alla hästarna och mumsar på maten i stallet, Frida tar pixso idag och rider ut henne i skogen, snäll syrra som ska rida både cashmir och lucas och tar pixso med! <3
Och om hon hade tid så skulle hon ta nikkie och rida en liten runda i skritt eller promenera eller träna från marken med henne på vitbacksgårdens ridhus ^^
 
Kram Q
 
Nu ska jag gå och försöka sova, tror jag åkt på en halsfluss... :/
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0