Hello :D

Alltså gud shit förlåt!
Bloggningen har verkligen legat på botten! :O 
 
Men vet ni vad, ni har hängt kvar, har ungefär 7 läsare per dag även att ingen av oss bloggat! You go blogreaders!<3
Men her I am :D
 
Jo hästarna går fint, har satt ingång pixso och vi tränar mycket tillit då hon inte varit riktigt haj om hon ska våga lita på mig sen jag kom hem, ooups var nog borta för länge :c
Men Caspian travade mot mig med krökt nacke, gnäggade och la sin mule på min kind, åhh gullegrisen :3
Caspian har jag tränat mest dressyr och markarbete ^^
 
Har städat hela mitt rum sen jag kom hem för på Lördag ska vi ha kalas här hemma då både jag och min mamma fyller år snart, mamma på måndag och jag nästa fredag! :D
Så satte mig ner och fixade ett blogginlägg nu då, jag har inte ridigt eller något idag, så ska gå ut i stallet med Frida snart som också har städat sitt rum, blir de vanliga stallsysslorna och rida, troligtvis tar vi en sväng ut på de små gatorna med reflexer, men det blir nog lagom hård träning i ridhuset först! :)
Sen skjutsar mamma oss till luft hööks, mst köpa lite foder och grejor, och nu har ju en massa nya saker kommigt så ska bli jättekul! 
 
Men nu drar vi ut till stallet i mörkret :O
 
Bye <3
 
/Q


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0