Te och mys nu då! :)

Hejsan! 
Kom nyss in efter att alla hästar skotts, gud vad hovslagaren fått jobba nu! ;)
eftersom det inte var vanlig skoning utan bara insättning av "snö plattor" så är de inte ömma, så Frida skulle Aten sväng med Caschmir i skogen, men hon hade tydligen med sig en kompis hem idag som också var en liten hästälskande ryttare ^^ så Frida tog Caschmir och hennes kompis Alva tog Printa, så nu är de ute och rider i snön i skogen med en massa reflexer på sig ^^
fixade alla hästars kvällsmat innan jag gick in, så när Alva och Frida kommer tillbaka så kan dom ge hästarna mat efter stallsysslorna såsom att mocka,borsta,kolla alla täcken med mera.
nu ska jag sätta mig med en kopp te och kolla runt lite på nätet.
föressten är det någon som har ett sånt här USA schabrak som är i typ skinn/läder?
skrvi gärna en kommentar eller ett mejl till [email protected]
 
juste, jag söker medryttare till någon av mina mindre hästar (Joyle,Caschmir eller Printa)
 
kram Q


Kommentarer
Neiwada

Kul att du börjat blogga igen! :)<3

Svar: Ja, kände bloggsuget ;) får man fråga varför du tagit bort din blogg? Den var ju så himla bra! Tycker du jag ska stanna här eller starta en ny egen eller starta en ny blogg där jag bloggar med en till typ? :) kul att du läser vår blogg! :D kram Q <3
Stall Pearl Sunlight

2012-12-05 @ 19:37:57
Neiwada

Av olika pers. skäl men funderar faktiskt på att börja igen :)
Du får göra som du känner för!! :)
Älskar ditt sätt att skriva och dina inlägg!<3

Kram Neiwada<3

Svar: Ja det vore kul, du som gör så underbara inlägg! <3 Åhh tack! Ibland känner jag att jag skriver lite slarvigt.. Men det är mitt sätt att skriva och är glad att du uppskattar det! :D <3Kram Q <3
Stall Pearl Sunlight

2012-12-06 @ 16:39:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0