Shoppat! :D

Tjena, hemmkommen från shoppingturen från hööks ^^
Här är vad jag köpte :)
Tömkörningsgjord,tömmar och underlägg till gjorden
 
 Koner till vitbacksgårdens ridhus då det behövs lite flera ^^
Snowboots att ha i stallet
 Limegröna Sporrar
 Nova bett^^
 turkos CRW t-shirt
 Grå sweatshirt (ASSKÖN!!^^)
 
 Varm jacka
 
Så det var min shopping, här kommer Fridas:
 Marinblå stall/ridjacka
 Svart CRW t-shirt
 Rosa CRW T-shirt
 NeonTurkosa fram & bakskydd ponny
 Blå brösta
 Brunt Bogskydd
  Svart fårskinnspad
 
 
Ja sen köpte vi en säkc betfor och en säck musli ^^
 
Sen så köpte pappa en födelsedagspresent till mig och en tidig till Frida, världens skönaste kavaj! Sitter som handen i handsken! Och världssnygg!
 
Jarå det var det! Sakerna ligger kvar i påsarna i mitt rum, lägger ut de i stallet imorn ^^ 
Snart kommer ridinlägg :D
 
Kram Q


Kommentarer
Stall Grimskaft

Har kavajen med, dyr, men super skön! Red Neiwada mästerskapen i den med Star och van! :D Har den hänger på mitt rum, ett fint minne!

Svar: Ja ack så skön den är! ;) Neiwada mästerskapen ett minne för livet! Just det! Saknar lille Star :/ Vart bor han nu? Tack för att du läser!
Kram <3
Stall Pearl Sunlight

2013-01-23 @ 18:53:58
URL: http://Stallgrimskafts.blogg.se
Stall Grimskaft

sv; Han bor hos en tjej med intresset för hoppning. Hon sttsar mot Elit och hon klarade av Star bättre än jag gjord. Hon är äldre än mig, men är glad att han kommit till ett bra ställe!

Svar: Åhh vad kul! De kommer säkert bli ett hur bra team som helst, iallafall enligt dina beskrivningar! ;) Kram
Stall Pearl Sunlight

2013-01-23 @ 19:19:30
URL: http://Stallgrimskafts.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0