Tävling tävling tävling sa jag tävling?

Herregud vad mycket tävlingar det är just nu känner jag! Men det är så himla roligt! I morgon blir det apmycket att göra! Bli hoppp för pixso och både hopp och dressyr för Caspian imorgon! ;D 
Blir hos luftlycka.bloggplatsen.se  :)
 
Ja så Pixso ska jag hoppa 50cm med
Capsian ska jag hoppa 85cm med, bara för att han inte ska tröttna och det ska vara för högt valde jag en lagom höjd! Sen ska han tävla i LC i dressyren! :D Så nu har jag varit i stallet i 4 timmar och fixat hästarna,packat och fixat allt möjligt, så nu sitter jag och tränar på dressyrprogrammet :) 
Hoppbanan är lätt så den kan jag redan men dressyrprogrammet är lite knepigare! tänkte visa hästarnas outfit för i morgon i ett annat inlägg! Men nu måste jag ta och kila men ett inlägg om deras outfits kommer tidigt i morgon! :D 
 
Kram Q


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0