Skutteliskutt!

Idag blev det lite hoppning för Peppers del. Igår vilade han och idag var jag (och han) på så bra humör så vi hoppade lite i ridhuset. Det var inte så krånglig bana utan mer känna lite hur han hoppar och hur han är. Dem förra ägarna rekomenderade martingal på honom så jag använde det. Jag tog först ett varv i skogen och sen började jag värma upp i ridhuset. Gjorde mycket runda övningar så han skulle bli mjuk i båda sidorna. Tog lite galopp på raka spår som omväxling. Sen började jag hoppa en liten serie. Sen så hoppade jag hela banan några gånger och sen trava jag av honom och sen skrittade jag av honom. Han kändes mjuk och possetiv i hoppningen. Har svårt att hoppa i vänster galopp. Banan kommer!
Outfitfärg: svart och röd
 
Kramiz Pao
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0