Promenad med mina älsklingar <3!

Morsning Korsning :D
 
Ja igår sa jag ju att jag skulle hoppa caspian och kanske Pixso, men det blev ingen ridning, hade det stressigt även att det var studiedag så hade jag mycket och göra! Så jag tog en promenad med båda hästarna :)
 
Jamen mer om tävlingen på Neiwada
Ja mamma och jag har hittat ett hästhotell kan man säga :P 
Alltså det är ett jättefint hotell (luft) och utanför ligger det stall,paddock,skrittmaskin,skrittband,ridhus och sånt! Så vi ska bo där på Måndagen! Så på måndag efter skolan åker vi med Caspian upp dit! Tänker även på om Pixso ska få följa med så kan jag rida henne på ridbanan på hotellet? A vi får se :) 
 
Ja sen på Måndagen så ska jag då låta Caspian ta det lugnt, kanske rida ut en sväng eller tömköra,longera,skrittband/skrittmaskin eller bara gå en promenad. sen ska jag borsta honom så han blir jättefin! Sen ska jag sätta på honon lindor och täcke över natten så han håller sig fin! Sen går jag upp tidigt på morgonen,ger honom mat sen så knoppar jag hans man och sen så åker vi :) Mamma och jag stannar troligtvis vid Mcdonalds eller Subway för att få i oss lite mat :) 
Ja sen så bär det av till neiwada :) 
Det är 6 startande i den klassen jag ska vara med i, och jag är sista startande :) 
Skönt då kan man kolla vilka svängar andra tar och hur det går för dom om dom gör si och så, men jag kan inte rida Caspian som de ridr sina hästar, för han e speciell men jag ser hur de rider och hur de går för deras hästar, sen tänker jag om till Caspian och blir då mer säkrare på vägarna och så :D
Pixsos outfit på promenaden:
Grimma med ludd!
Flece täcke.
 
Caspians Outfit:
Blå Grimma
Blått stalltäcke ^^
 
Hmm jag kanske åker in till hööks eller börjes (luft) för att köpa nya saker till pixso och caspian men även mig ^^
 
Nu blir det skola .... Aja ↓
 
                                     Bye bye <3 
 
/Q


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0