Mysig skrittur!

Idag var jag en vända i skogen med Pepper. Han har varit lite smalt då han varit ute i hagen. Veterinären var här och kollade och hon sa att jag kunde börja rida som vanligt inom 2 dagar. Så idag blev det en skrittur i skogen för Pepper. Jag red ut barbacka. I början gick han på långa tyglar men sen jobbade jag honom skrutten lite. Avgjorde också lite slalom mellan några träd. Det var riktigt mysigt och jag hoppas
Pepper tyckte det var kul. Han var rättså svettig när jag gick in med honom i stallet. Imorgon ska jag rida dressyr med sidvers rörelser. Tycker ni att jag och Pepper ska vara med hos Neiwada på tisdag?
Är det någon som skulle vilja ta föl på Pepper för att han kanske ska. kastreras. Outfiten var hans träns!
 
Kramiz Pao
 
P.s ska ändra temat lite! D.s


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0