Hoppning i ösregn...

Tjena tjena mittbena! ;)
 
Kom nyss in från ett svettigt hopp-pass i paddocken! 
Ja jag bestämmde mig för att hoppa Caspian även att det regnade ute, så det blev bara att ta på sig regnkläder och ut och fixa honom. Han hade självklart rullat sig så det tog en stund att borsta. Sen så gick vi ut i paddocken där det stod 2 hinder framme så jag ställde om dom lite så båda stod i mitten fast riktade åt olika håll. Så vi hoppade dom, först låg dom på 80 så vi gjorde lite travövningar typ volter serpentiner bland annat för att få honom mjuk. Sen så hoppade vi krysset och sen oxern. Sen hoppade vi sen höjde vi sen hoppade vi sen höjde vi osv .. :P 
Ja tillslut hoppade vi ett hinder på 115cm! :O Min söta lilla bebis så duktig han e!! <3 <3
 
Caspians outfit:

 
Sammanfattning: Brunt pullarträns,Brun hoppsadel,ljusblått schabrak,svarta stigbyglar och ljusblåa benskydd
 
Min outfit:
Sammanfattning: Rosa ridtröja, gråa ridbyxor,brun ridjacka,svart säkerhetsväst,blå ridhjälm och bruna ridhandskar.
 
Ja jag invigde lite av mina nya saker :) Men jag kom på att jag glömmde att köpa lite så pppa ska till stan och då åker jag med och hoppar av på hööks :) (luft) 
 
Längtar tills på Tisdag då det blir tävling för mig och pluttis Caspian <3 
 
Se ya later! <3
 
/Q
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0