Hemma :)

Hejsan! Det är Q här! :D 
Ja eftere en lååång dag hos stallluftlycka så åkte jag hem med mina ponnysr, så stolt över båda mina finisar! <3
Hoppade som första ekipaget med pixso på 50 och vi gick felfria! Första tävlingen för oss tillsammans så är jättenöjd över henne! Dock är hon stel i benen efter det :O Någon som vet varför och hur man kan göra så hon blir mjuk och inte är så stel? Och eftersom hon var så stel och gick som en pinne när jag skrittade av henne så frågade jag luftlycka om jag fick låna en hage, sen så lånade jag sånnan hära lagom varma lindor/benskydd kan man säga som man sätter runt benen, tänkte hon skulle få ha dem i en kvart , tjugo minuter. Som tur var min bästis med mig (luft) Hon heter Mira och hon gick på ridskola på stall zorba förlänge sen! Sen köpte hon en häst som vi hade då Fanta :D Så vi har träffats ibland sen dess. Och eftersom jag startade som ekipage nr 6 typ med caspian så var jag tvungen att rida fram honom så Mira tog av pixso lindorna och fixade.Ja och vi blev också felfria på 85 <3
Ja just det, jag fottade Wainy när hon hoppade Flisan, kolla vad fina de är tillsammans!
 
Kolla kolla vilka mästare!
Flisan efter den fina felfria ritten! 
Grattis ni 2 till en felfri runda!
 
Idag så får Pixso vila pga att det är hennes vilodag för det första och för att hon är så stel är den andra orsaken till vilodagen ^^
Jag har ridliektion varje Måndag så då rider antingen Mira eller Petra i stallet Caspian om de hinner :)

Nu blir det skola men ha en bra dag! 
 
Älskar er Caspian och pixso <3
Bilder på sötnosarna <3
Finis Caspian
Fina Picasso <3
 
Bye for now!
 
/Q


Kommentarer
LuftLycka

Fin ponny på tävlingen!

2012-10-22 @ 16:30:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0