Dressyr Pass

Tjena, kom nyss hem från en mysig tur med Pixso!
 
Red henne i paddocken, blev då dressyr :) 
Gjorde lite framdelsvändningar bland annat, men när hon ska trampa under sig så slänger hon liksom fram sina fötter/ben så att det typ knäcks varje gång :O Så ska ringa och boka en massör i morgon, och om h*n inte vet vad som är fel ringer jag en kiropaktor.. 
 
Sen har jag även beslutat för att börja rida för min gamla hopptränare, Christoffer kallas christer :) 
Sen ska jag se om jag kan hitta någon dressyr tränare som vi kan ha 2 gånger var 3 vecka typ ^^ 
 
Aja vi får se hur det blir :) 
Här har ni Pixso´s outfit:
 
 
Hinner inte med Min outfit men vi hörs! Jao 
 
/Q
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0