Tur i skogen med Jupiter!

Hejsan, Vevve här!
Jag såg att Pao var ganska trött idag när hon kom hem, så jag valde att rida Jupiter åt henne. Men flitig som hon är kommer hon väl att rida flera andra av hennes hästar senare ikväll.
Vi tog en mysig tur i skogen, och Jupiter skötte sig hur fint som helst. Men tydligen är han rätt så förtjust i blåsippor, men hur mycket jag än förklarade förstod han inte att de var fridlysta.
Efter ett tag vände vi hemåt och blev en aning besvikna, båda två, när vår söta jaktlabrador inte är hemma, han tränar väl jakt.
Men om jag nu ska förklara för er vad jag hade på Jupiter ser ni det nu:
Som ni säkert ser hade jag tema på svart och vitt (som även är en jättebra låt av Michael Jackson. Sök på Black and White på YouTube) och använde mina egna grejer. Tja, det var väl det mesta för mig, adjö!
/Vevve


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0