Träning på Monty!

Idag åkte jag iväg och tränade med Monty på en annan terräng bana. Bara för att Sky inte ska få ridas ett pass och sedan gå direkt ut i hagen så fick hon följa med. Det var också bra sällskap. Exit och Knorren har jag också ridit men det kommer i ett annat inlägg. I allafall var Monty jättepigg men det gick super! Han var pigg men ändå så att man kunde reglera tempot. Det var inte så högt för jag tränar bara just nu på att få in en flyt på terräng banan så att det inte blir "hackigt". Det gick jättebar som sagt och han flög över hindren från början till slut.
Funderar på att anmäla mig till en terräng tävling. Någon som har en?
Har kommer bild och  outfit (den vanliga)!


horse_03.jpg



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0