Lite saker som hänt....

Idag red jag Knorren. Han var väldigt pigg men det gick bra ändå! Jag red i skogen och hoppade lite terräng. Han tyckte att det var väldigt kul och han flög över hindren. Jag funderar på att anmäla honom till någon tävling! Någon som har en på gång? Jag ska vara med och kvala med Jupiter i Lufthäst SM i dressyr på Soreca. Jupiter har blivit bra!     Imorgon blir det ett ganska hårt pass men ändå snällt så han inte blir överansträngd. Monty ska jag försöka att träna  mer terräng på.
My Sky tränar jag inför Himmlahoppet på Stall Blommgåren som faktiskt går bra även fast hon blivit lite tjurig de senaste gångerna!
/Pao


Kommentarer
Loppan

Vad har hänt med resultaten till tävlingen?

2012-05-07 @ 21:09:27
Loppan

Lägg upp resultatet till tävlingen!

2012-05-08 @ 18:50:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0