Hårt dressyrpass med Knorren

Jag skrittade fram Knorren och sedan blev det ett hårtdressyrpass. Jag värmde upp på volterna i trav och gjorde lite skänkelvikningar. Sedan gjorde jag samma sak i andra varvet och han kändes väldigt mjuk så då fattade jag galopp. Och jobbade honom i galoppen hårt. Jag körde väldigt mycket öka och minska. Sedan gjorde jag snett igenom och bytte galopp och jaobbade honom i samma sak som förra varvet. I vänster varv var han lite stelnare så det blev någon extra minut ii det varvet. Sedan började jag med övning och det var att kunna göra skänkelvikningar på volt och göra så att han korsade lite mer eller lite mindre, så jag varierade. Jag gjorde det i båda varven och den travade jag av honom ordentligt. Sen tog vi en sväng i skogen som var jättemysigt!_DSC7195_DSC7205_DSC7242
Me:
Eftersom att det dugga


Kommentarer
S.B

Sv (länkbyte): Visst! ;)

2012-05-17 @ 10:22:10
URL: http://stallblommgarden.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0