Ett "sätta igång" pass med Jupiter!

Jag har börjat att sätta igång Jupiter ganska rejält eftersom vi tränar till Sorecas träning. Dagens pass började med skritt i hagen en sväng. Sedan red jag tillbaka till ridbanan och travde honom. Jag gjorde lite övergångar och han var lite stel men det gick. Efter så blev det en skritt paus och sedan galopperade jag på volterna. Han lyckades forma sig och bli lösgjord. Jag jobbade med en övning som var inriktagt på ställningen. Det gick sådär bra för i själva övningen så blev han skrämd av en lastbil som rullat in på gåren (skulle och träna med Monty direkt efter).
Här kommer bild och outfit!
horse_FOTO-VIK7839.JPG


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0