Ut över ängarna!

Jag och Sky flög ut över ängarna idag. För st så skrittade vi en bit. Sedan kom en trav stig där vi började trava.
Efter det så kom vi till en stock som var kanske ca 50 cm. Den flög vi över och landade i galopp mot nästa stock som kanske låg på ca 70 cm som vi flög över. Vi kom till en äng där jag kände att Sky ville springa av sig lite så jag ställde mig i lättsits och Sky galopperade på som värsta token! Vinden var härligt kall och det var jättekul att
flyga över ängarna på hennes rygg! Jag såg en till stock som jag styrde mot men   på avstånd såg det ut att ligga på 70 men ju närmare jag kom såg jag att den blev högre och högre. Jag flög över och jag hoppade efter av och kollade vad den låg på och det var hela 100 cm. För att Sky inte skulle bli för överansträngd så trvade jag av henne och sedan skrittade vi hem.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0