Travat!

Träning på Mixie går frammåt. Hon är super duktig och reagerar inte mycket på att jag sitter på hennes rygg. Hon är lagom pigg men väldigt svår koncentrerad. Dgens träning med henne var som vanligt alltså att börja med att longera med sadel och stigbyglar nere, sen hänger jag lite på henne och sen hoppar jag upp. Dagens mål var att kunna trav utan arga sparckar. Det målet gick galant och hon tycker det nästan är kul att bli inriden.
Hon var väldigt trött efter träning och svettig så jag duschade av henne och sedan så släppte jag ut henne i hagen igen.
Så här ser hon åt nu och hon är hela 5 år ! (Började lite sent med inridningen._DSC0284_2


Kommentarer
Neiwada

Super fina outfits som alltid! ÄLSKAR DEM!<3

Det svarta tränsen är Jupiters och det andra Exits.



Kram Neiwada

2012-06-11 @ 21:29:02
URL: http://stallneiwada.blogg.se/
J på soreca

Vilka fina outfits! :D Vart hittar du allt? <3



Kram J

2012-06-12 @ 15:45:46
URL: http://soreca.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0