Flygfärd! (Igen)

Eftersom att det gick så dåligt för mig och Exit igår bestämde jag mig att jag skulle hoppa idag igen med Exit. Det är ju inte högt utan 50 - 70 cm, så det sliter inte så mycket. Idag fick jag jaga Exit i hagen men om det inte går lite dåligt för mig när jag tar in eller borstar, då går det dåligt på själva passet istället. Så jag kände mig ganska glad när jag sprang omkring och jagade Exit. Till sist fick jag tag i honom och jag gick in med honom i stallet. Jag hade inte gett honom hans mellis hö så han fick medan jag stod och borsta. Han åt upp snabbt och då satte jag på sadel och träns. Jag ledde ut honom ur stallet och jag bestämde mig för att rida i hagen. Framridningen gick bra och jag hade på en halsförlängare. Sen tog jag av den för den behövdes inte mer. Jag började hoppa och jag hoppade på serpentinbågar.Han var riktigt duktig och var lagom het. *stolt ägare x3*!
'





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0