Blod (Nej), svett (JA), tårar (kanske lite...)

Ett svettigt pass på Jupiter hände idag! I allafall för Jupiter. Passet startade med att skritta fram på banan (inte frukten).Det över gick till trav och han var riktigt seg. Så efter ett par tempoväxlingar och volter började han piggna till. Han börja arbeta på rätt sätt som jag ville. Och pang så låg jag på marken.
Jag vet int evad det var som gjorde att han slängde av mig. Så jag satt upp igen och fortsatte med det jag höll på med. Jag fick igenom honom ordentligt på slutet! Jag var riktigt nöjd.
Jag red samma övning som jag red med Exit. Fast den här gången la jag upp stigbyglarna framför sadeln.
Dagens färg på outfit: Svart


Kommentarer
Rosgården

Hej!

Är Indie till salu?:)

2012-06-05 @ 23:03:51
URL: http://rosgard.blogg.se/
Neiwada

Jättefin outfit! Du är verkligen bra på att matcha och så :)

Kram Neiwada<3

2012-06-06 @ 10:02:32
URL: http://stallneiwada.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0