Jupiter - Hoppning

Jupiter är ju en dressyr ponny för några olika andledningar och en av de är att han blir så klumpig och inte så lätt på hovarna så han kan hoppa av tillräckligt mycket. Men idag kände det som en helt annan ponny. Han hade framåtbjudning och viljan! Vi började med ett hinder med trav bommar framför och det gick galant. Sen kortade jag avståndet och det gick dåligt allt blev bara pannkaka! Så jag längde jag super duper lite och då blev det bättre. Sen ökade jag avståndet till galoppbommar som gick ganska bra. Eftersom att han var lite vinglig så gjorde jag om det en till gång och då gick det bättre! Sen höjde jag hindren och det gick bra. Han hade balansen och vi flög över. Det högsta Lilla Jupiter har hoppat är åttio cm och nu hoppade vi 1 m så stolt över min lilla heest! :p
 
Outfit koommer tomorrow!
 
Kram Pao


Kommentarer
simwim

Du har fått lite presenter på min blogg ;)
kram simwim <333

Svar: Snäll du är! Kram Lilla Pao :P
Stall Pearl Sunlight

2012-07-02 @ 22:43:12
URL: http://stallsimwim.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0