Klickat hem lite saker! :D

Hej allihoppa!
Shit vad längesen det var jag var här då! 
Allt går super! Nikkie har gått på bete för att tjocka sig och sedan har jag klickertränat henne och bara umgåtts så att hon ska bli bra vän och lita på mig! :)
Caspian går som en klocka, skit duktig e han! 
Pixso lever livet, gått på bete i en och en vecka och ska nu köras igång ^^
Har suttit och klickat hem lite saker, får väl se när dom kommer ^^
Här är det jag klickat hem:
Tröjan ^^
 
två vintertäcken
ett regntäcke
3 allorund schabrak
Vintertäcket och grimman ^^
stickad tröja
fodrade ristrumpor,fodrade ridhandskar och tåvärmare som är 3mm tunna med ett tunt lager klister som man sätter längst fram vid tårna i ridskon, håller värmen i upp till 8 timmar
En reflex ridoverall
ridhuva
Ett par varma vinterridskor för endast 300 :O Assköna och bra! <3
Ett reflex ländtäcke,reflex ridtäcke och flece ridtäcke
 
vintertäcke
vinterbroddar (köpte massor av sånna då jag vet hur lätt de kommer bort ^^)
En jättesöt hundbädd (ja ni ;) )
 
och sist men inte minst, något jag längtat efter såå länge!
En GPA hjälm med sverigtryck Ahh är kär! <3 
(bild lånad, om det inte är okej att jag har den så säg till, men bilden är så himla underbar!)
 
Längtar tills jag får hem alla dessa paketen XD <3
kram Q 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0