Terräng tävling!

Nu tänkte jag att det är mång asom kommer tillbaka så jag har en terrängtävling för de som är intresserade!
Det är LA elr. LB man kan tävla!
Det är den 22 september kl. 10:00 går första start. 
Regler!
* Man får inte ställa upp med en skadad häst!
* Man ska ha visat pass kvällen innan elr. tidigare för att starta
* Ta hänsyn till att det finns hund på gården!
* Får inte komma tidigare en 08:00
* Boots är ett tvång!
Om det nu är någon som vill var med så anmäler man sig på [email protected]
 
Startlista 
 
Lätt: A
¤ Pao - Lovely Carry
¤ J - Fly Like A Bird
¤ A - Tough Boy
¤ 
¤
¤
 
Lätt: B
¤
¤
¤
¤
¤
¤
 
 


Kommentarer
Loppan

Jag har tyvärr inga pass till mina hästar, men går det bra om jag bara skriver det som ska stå i passet i ett mail?

Svar: Ja det går jättebra!
Stall Pearl Sunlight

2012-09-10 @ 12:43:56
URL: http://loppanslufthastar.wordpress.com
Wainy <3

Vrf måste man ha boots? :)

Svar: Vi har fasta hinder bland annat sten mur. För att skydda hovarna måste man ha det!
Kramiz Pao
Stall Pearl Sunlight

2012-09-12 @ 16:43:11
URL: http://www.wainy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0