Sökes: Inkört Rus Eller Shettis

Har börjat intressera mig av körning, alltså klassisk körning inte trav, så nu söker jag ett russ/Shettis som är inkör. Så att jag kan lärda mig grunderna.. Ska även gå på kurs och lära mig grunderna för att sedan köpa ett russ eller en Shettis och köra in själv! :) 
kasnke att jag ska tävla men vill mest åka kälke efter på vintrarna i skogen och mysa men även köra vagn ibland :) 
 
har ni något russ eller en Shettis till salu som är inkörd och skicka en länk i kommentar, i den länken ska det stå info tilexempel kön,färg,ålder och bild, om du har flera så visa alla dom på länken ^^ 
ävfenomen den tävlat och isåfall vilsken placering den kom på! Även info om hur hästen är att köra och rida (jag och min lillasyster kan fortfarande rida russ, jag kan rida den i typ 1 och ett halvt år iallafall sen får Frida ta över) och i boxen, att sko och med andra hästar ^^
 
kram <3
/Q


Kommentarer
RG

Hej!Har du någon mejl?Det är så att du har vunnit en ponny (ett russ!) :) Jag kan om du vill lägga upp infon och bilderna på bloggen om du inte har mejl.

Svar: Har mejlat dig nu ^^ <3
Stall Pearl Sunlight

2012-12-20 @ 12:09:34
URL: http://rosgard.blogg.se
Stall grimskaft

Hejsan!

Jag harbju karma hemma hos mig nu. Tyvärr ska han till baka till uppfödaren denna vecka, och då blor han till salu igen. Han är inget russ eller shettis, men en riktigt rolig kille att jobiba med. Otroligt stark för att vara b-ponny. Inkörd är han, men är inte körd så mycket så du får jobba lite med honom ;) mejla mig för mer info och liknade. Bilder och lite info finns på bloggen :)

Svar: Har tittat på han ett par gånger och han verkar som en toppenkille! Jag mejlar dig! ;)Kram Q
Stall Pearl Sunlight

2013-01-20 @ 13:34:21
URL: http://stallgrimskafts.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0