Kallt ute O_o

Frida gick ut för en stund sen för att förbereda Lucas, Och jag ska bara klä på mig sen går jag ut och Fixar Caspian. Egentligen skulle Pixsos behövts rida men jag känner att jag borde ta en tur i skogen med henne istället. Så vi ska rida bredvid hagarna, på en snötäcckt liten äng kan man säga, där ska jag och frida träna dressyr ^^
 
Lägger upp outfit och det sen ^^
Juste, fick ett mail i morse om att paketet kommer idag, så efter att jag ridigt så åker vi in till macken och hämtar det, ska bli såå kul! Går troligtvis med Frida ner till Vitbacksgårdens ridhus med Nikkie och tränar lite klickerträning,inkallning med mera. Eftersom Frida rider in Caschmir (hon var lite inriden, bara sadelvänjning inte träns,så jag fick hjälpa henne med träns men sen tränar hon henne själv.)
Jo alltså vi har väldigt många hästar här på gården.. så vi funderar på att sälja några.. Kanske Nikkie.. och kanske Joylé.. kankse!
Men jaja nu ska jag bara skriva ett tidsinställt och sen ut i stallet ^^ 
 
Puss <3
/Q


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0