Tuff dag..

Hejsan hejsan! 
 
Fick tyvärr gå hem från skolan idag då huvudet höll på att sprängas och mådde allmänt dåligt.. 
Gick hem efter första lektionen, sov i 3 timmar :O, gick sedan ut vid 12 tiden i stallet, asså var grymt trött men har man hästar så har man. Mockade ur Pixso, Caspians och även Lucas box, tog lucas box för att jag delvis kanske kunde få Frida att motionera min ponnysar och för ren syskonkärlek ;)
La in maten som Frida förberätt kvällen innan. 
Gick ut i hagen och hämtade hästarna som snällt följde med in. Hade ingen ork till mer så gick in och åt middag och låg lite framför tv. 

Vid halv 2 tiden gick jag ut och släppte ut alla hästarna i hagen igen, de behöver busa av sig så att de inte blir så heta att rida ^^
 
Vid 2 kom Frida hem, hon satt med läxorna i cirka 1 och en halv timme (duktig syrra!) åt lite mat för att sedan gå ut till ponnysarna, vi bestämmde att jag skulle hålla lektion för henne när hon rider Lucas och Pixso, då det troligtvis blir hon som får ta över Pixso när jag växt ur henne, hatar att man måste bli för lång :(
 
Men hon gick ut och tog HETA Caspian i grimmskaft och gick en liten promenad bort till vitbacksgården och tillbaka, typiskt Caspian att vara pigg när det är Frida som ska hålla på med honom. Så hon borstade honom lite och fixade honom ;) 
 
Om en halvtimme ska jag ha lektion för Frida i vitbacksgårdens ridhus, blir väl att klä på sig underställ och en massa tjocka kläder, tar nog med mig mobilen för att fota! :D 
Håller på att spara till en systemkamera, Nikon D90, men hästarna äter upp alla mina pengar :O
 
Btw vad tyckte ni om den nya höökskatalogen/kollektionen? 
Hiss från mig, även att det inte var så mycket nytt.. 
 
Kram <3
/Q


Kommentarer
Loppan

Jobbigt att må dåligt :(
Krya på dig!

Svar: Sv: åhh tack! <3
Stall Pearl Sunlight

2013-01-30 @ 21:00:27
URL: http://loppanslufthastar.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0