Över stock och sten!

Idag var jag ute och red terräng med min pärla!  Först hämtade jag henne ur hagen och då var hon så svår att fånga så jag fick ta fram min gamla havreburk som jag hade till lilla Phu som jag låna. Då kom hon in och jag hämtade alla borstar. Jag var ute och borsta medan hon betade. Sen så hämtade jag sadeln och tränset. 
Har skaffat ett nytt super sött schabrak! 
Jag sadlade tog på martingal och hennes fina träns!
Sen så skrittade jag en runda runt terräng banan och sen började smått värma upp.
Sen hoppade jag kombinationer och tränade mycket på avstånd. Nu har hon blivit lugn och inte kastar sig över hindren men ändå pigg och sammarbetsvillig. Dagens pass gick alltså bra och jagär nöjd över att jag kunde klämma in 2 språng på 4 m.
 
Outfit!


Kommentarer
J på soreca

Det var ju jättegulligt!! :)
Hur går det med Queen? Med Humlan går det i alla fall bra! Mycket framsteg och hon är verkligen en pärla!

Kram J

Svar: Queen har det svårt just nu.... :( Hon är hos veterinären och har svårt att andas. Ville inte skriva detta på bloggen för Queens skulle.
Kramiz Pao
Stall Pearl Sunlight

2012-09-12 @ 20:50:05
URL: http://soreca.blogg.se
johanna (jf)

hej. vill du vara med på min tävling det är gp-ponny

2012-09-27 @ 18:18:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0