Tävlings outfits! Taggad till 1000! <3

Caspians Hoppoutfit på banan:
 
Brun hopssadel
Blått allorund schabrak Jh Kollektion
Svart träns
Blå benskydd bak och fram
Blå stigbyglar
Blåa alloround sporrar
 
Samma på framridinigen men detta skritttäcket efter vi hoppat klart!
 
 
 
Pixso´s hoppoutfit på banan:
Svart hoppsadel
Marinblått schabrak
 
Svart träns
Svarta benskydd fram
Svarta sitgbyglar
 
Samma på framridningen bara att hon har detta skritttäcket när jag skrittar av henne 
 
 
Caspians dressyr outfit på banan:
Svart dressyrsadel
Vitt dressyr schabrak
Svart träns
Dressyr benskydd fram
Svarta stigbyglar
Silvriga sporrar allorund
 
Samma på framridningen men caspians skritttäcke när vi skrittar av:
 
Min outfit vid pixsos hoppning:
Blå tävlingströja
Blå tävlingskavaj
Vita ridbyxor
Vita överdragsbyxor
CRW ridstrumpor
Svarta tretorn stövlar
Blå ridhjälm
Svart säkerhetsvästväst
Ridtröja att rida fram och av i 
Svarta ridhandandskar
 
Samma till Caspian!
 
 
Min poutfit till dressyren med Caspian:
Blå tävlingströja
Svart tävlingskavaj
Vita ridbyxor
CRW ridstrumpor
Svarta tretorn stövlar
Vita skinnhandskar
 
 
Innan tävlingen 
Vita överdrags byxor!


Pixso i transporten:
Blått flecetäcke
Blå,röda transportskydd
Svansskydd
lädergrimma med ludd
 
Caspian i transporten:
Blått stalltäcke
 
Blå,röda transportskydd
svart svansskydd
Lädergrimma med ludd
 
 
 
Extra saker jag har med mig:
Blå mössa
Lådor med mat till caspian och Pixso
Tävlingsmapp
Tavla att träna dressyr programmet på
Nummer lappar x2
Röda sadelöverdrag 3 st, en till caspians dressyrsadeln en till pixos hoppsadel och tillsist en till caspians hoppsadel
Silikonband (om någon knopp går ur)
Svampar att svampa av med
Helosan till caspians och pixsos mungipor (då pixsos mungipor är väldigt torra och små sprickna så smörjer jag varje dag)
En sån man rensar broddhålen med
gräsbroddar massor av dom! XD
Svart varm jacka med avtagbar luva 
 
 
Ja det var det! Önska oss lycka till!:D 
Nu ska vi gå ut och åka mot stallluftlycka! :D
Pussat mina ponnysar och vi är taggade till 1000!
Känner på mig att detta kommer gå bra! Hejja hejja! XD
 
Mer uppdatering under dagen! Kanske en mobilblogg? ^^ Och lite bilder? Tar med mig min kamera (luft) och tar lite bilder! Vill du att jag ska ta kort på dig på tävlingen? Skriv då en kommentar så fixar jag det, och om det är okej för dig lägger jag ut dom på bloggen annars skickar jag dom via mejl! Så glöm inte att skriva i mejlen! :D
 
Bye for now!
 
 


Kommentarer
Wainy ♥

Fota gärna mig! XD Du får lägga ut på din blogg om du vill :) Ska ju bara tävla med Flisan så du kan se på bloggen hur hon ser ut om du inte vet det ^^ Vilket du nog gör... :3 Aja ses på banan! c:

Svar: Självklart! :D mm håll koll i eftermiddag då! :) lycka till! Du och jag ska tävla i 50 båda 2 :) du startande 2 va? Jag är 1 :)Kram <3
Stall Pearl Sunlight

2012-10-20 @ 13:00:56
URL: http://wainy.blogg.se
Johanna

Oj, jättefina tävlingsoutfits ni hade, Jag blir avundsjuk! Lycka till från mig! :)

2012-10-20 @ 18:30:53
URL: http://www.vitbacksgarden%40hotmail.com
LuftLycka

Lycka till!

Svar: Tack jättesnällt! BLev endån felfri på hoppningen med båda mina diamanter! <3
Kram Q
Stall Pearl Sunlight

2012-10-20 @ 18:35:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0