Tävling imorgon! :D

Hejsan hejsan :) 
 
Har nyss varit ute och gått en promenad med Caspian i den fina naturen här. Både jag och han är taggade och hoppas på ett hej dundrande resltat imorgon! Ska bli jättekul! första gången jag tävlar på Neiwada faktiskt, och alla säger ju att det är jättebra upplagt och planerat så jag hoppas det är som alla sagt! ;) 
 
Hotellet här är jättefint! Mamma och jag har fått ett jättefint rum,lagom stort, med både internet och tv och varsin säng och det bästa, utkik över den hagen Caspian går i! :D
Ja ridanläggningen här är väldigt fin! Ljus och fräsch! 
Caspian fick även gå en 15 minuter på bandet inna det var dags att borsta honom så fin som möjligt. Så nu är han glänsande ren! så nu står han i stallet med ett stalltäcke och lindor i boxen ^^ 
Höll på i ungefär 20 minuter med att försöka få bort smutsen ur hålet där broddarna ska vara, ifall att vi ska rida på gräs och det regnar i natt så är det skönt och bara kunna sätta på broddarna! 
Ja detta ska bli jättekul! Taggad till tusen! Dessa 2 dagar ska jag fokusera på Caspian till 100%! 
Ja detta har han på sig nu i boxen:
 
sammanfattning: Blått fleccetäcke och svarta lindor fram och bak. 
 
 
Ja som sagt är vi taggade till tusen! men mer uppdatering imorgon! :D 
Kram 
 
/Q
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0