Provridning nästa? ;)

Hejsan! Förlåt för den uskla uppdateringen från min sida.. 
Men hoppningen hos Neiwada gick faktisk ganska bra, kom 6:a :) Rev 1 hinder så.. ja men tiden var sådär också, det var nära att vi fick en vägring när han sänkte galoppen innan hinder 6 så han drog ner huvudet så var tvungen att scchhh a lite på honom, så han nästan stannade och hoppade i trav mitt lilla busfrö! <3
men endån jättenöjd! Så mös lite med honom han fick gå i skrittmaskin på hotellet och sen åkte vi hem. Så igår fick han vila. Så jag bestämmde mig för att köra lite markarbete med min fina Pixso <3 
 
Så vi la ut först en bom sen ett sockerbits hinder sen typ 2 travsteg sen en ny bom och sen på andra långsidan la jag upp 2 bommar med lagom mellanrum så hon ska bli stadigare på foten! :) 
Star på Stallgrimskaft ni vet, han har ju börjat bli lite av en problem häst, så jag erbjöd mig att ta honom i 2 veckor och försöka lösa problemet, men än har hon inte bestämmt sig :) Jag har tittat lite på en häst, ni vet häst nr 1 som Pao la upp här om dagen den har jag kikat lite på, så ska eventuellt åka och provrida henne idag/ikväll :)
Är tyvärr magsjuk hemme inte kul alls! :( 
Men men, Petra (en luft tjej som hjälper till i stallet varje dag) kommer idag och ska fodra och rida caspian så snäll hon är! Caspian kan gott behöva en annan ryttare som rider honom ibland! :)
 
Så nu en bild på häst nr 1 som pao sa! :D
 
Söt va? :) 
 
Kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0