Longering! <3

Hejsan Pao här!
 
Idag kände jag att Pepper skulle få arbeta själv utan mig på ryggen så jag longerade honom istället. Eftersom att jag försöker vänja Pepper med väldigt mycket bommar och att vara uppmärksam hade jag 1 hinder som jag anväde mig av. Självklart var det väldigt svårt att få hoom över de första gångerna men sen tyckte jag det flöt på bra.
Han tyckte det var lite konstigt att hoppa i lina men accepterade det ändå. I början gick jag på en del av ridbanan men sen när jag hade värmt upp honom så gick jag över till andra sidan. Han jobbade riktigt bra över hindret men blev lite springig i mellan. När jag tyckte att det gick som bäst slutade jag genom att han fick gå i skritten några varv.
Outfit! <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0