AHHHHH! :D <3 <3 <3

Ahhh! Är så himla glad! Håller på att dö här! 
Igår på tävlingen, åhh herregud vad glad jag blev! Kom 2a med pixso och gissa vem som kom 3:a? Caspian! <3 Så när det var prisutdelning som fick jag rida in på Pixso och Mira ledde in Caspian, tyckte det vore synd om han inte fick galoppera ärevarv så duktig som han var! Så jag bestämmde mig för att låta Mira rida ärevarvet!
Så jag tog emot min rosett på pixso och skakade hand med prisutdelaren, sen gjorde vi samma sak fast hon satta 3:a rosetten i caspians träns och grattade mig och tog i hand! :D
 
Pixsos första ärevarv med mig! Så j*vla stolt över mina finaste! Sen så skrittade jag och mira av dom ut i skogen, gud när man skulle ta av pixso rosetten så märktes det att hon inte ville det, hon tyckte så mycket om att visa upp sig :P 
Så jag hängde rosetten framför henne i trailern på väggen så hon hade den framför sig hela resan! :) 
Så när vi kom hem så gjorde jag 2 tårtor till dom! ett stort knäckebröd med hål i mitten och en massa havre,äppelgojs och en massa gott sen ett till stort runt knäckebröd över det och sen en morot genom dom 2 hålen.
Åhh vad de tyckte om det! <3
 
Ska även börja träna för Melanie på stallvitbacksgården i hoppning med pixso och caspian troligtvis och sen dressyr med en annan tränare där med pixso <3
 
Ja så nu ska jag ut och lämmna deras hö i hagen och kolla så att täckena sitter rätt och så! 
Åhh vad pussar de ska få! <3
 
//Nu säger jag detta inom parantes typ för det här är ju bara på låtsas, men vet ni att jag inte kan klara mig utan mina lufthästar? På riktigt! Jag mår dåligt utan dom! Skulle aldrig kunna sälja dom! När jag såg resultatet på stallgrimskafts blogg så bara sprang och skrek jag och hoppade och sprang ut till mina hästar och pussade och pussade,sen in och fixa tårtor och en ännu fler pussar! Nu när jag sitter här på kontoret i mitt hus och tittar ut genom mitt fönster så är Caspians och Pixsos hage precis där, åhh nu står det och tuggar lite gräs och ibland står de och kliar varandra <3 De betyder verkligen allt för mig! Tänk om jag aldrig hittat på Caspian eller aldrig köpt Pixso, då kanske jag hade köpt någon mindre rolig och duktig och då kanse det blivigt tråkigare och jag slutat med lufthästar? Ska inte ske, det skulle såra mitt hjärta för mycket att inte ta hand om Pixso och Caspian <3
Älskar er mian hästar! <3
 
/Q


Kommentarer
J på soreca

Grattis!! :)

Kram J

Svar: Tack så jättemycket! :D <3
Kram Q
Stall Pearl Sunlight

2012-10-24 @ 17:46:38
URL: http://soreca.blogg.se
L

Jätte stort GRATTIS Q
KRAMIS L <3

2012-10-24 @ 19:34:32
URL: http://stallmior.blogg.se
Zafirgården

Hej hej!

Nu är det såhär att du brutit mot villkoren vid köp av häst. Copy, köp hävdas. Copys avkomma, skulle vi ha länk till hela tiden, hävdas. Se till att fixa detta inom 5 dagar, annars återgår både hästarna i Zafirgårdens ägo och de kommer säljas vidare.

Hälsningar Zafirgården. Var vänlig meddela mig med svar på mejl, tack. [email protected]

2012-11-14 @ 20:36:58
URL: http://www.zafirgarden.weebly.com
Loppan

Grattis! Jag älskar också mina lufthästar så :)

Svar: Tack! Ja man blir helt kär! Skulle seriöst gråta aslänge om Caspian eller Pixso dog, eller såldes! De känns som de är mina verkliga hästar! <3
Stall Pearl Sunlight

2012-12-06 @ 20:23:48
URL: http://bokloppan.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0