Nyheter!

Jo det är så här att min kompis (irl) ska börja blogga här. Hon kallas Fluffy. Hon har två hästar en som heter Fifty Cent och en som heter Digger. 
 
Sen så är det så att det var en tjej som såg när jag tävlade Pepper hos Soreca och blev mycket intresserad av honom därför kommer han att provridas imorgon och om hon gillar han så köper hon honom. 
 
Jag undrar varför flera och flera bestämmer sig att ta bort sin blogg/hemsida. Det är verkligen mycket synd!
 
Träningarna har inte gått så jättebra med Flush men jag har börjat fatta varför. Han har blivit misshandlad där han var innan han kom till mig. Min kompis berättade för mig att hon tänkt köpa Flush men fått infon från någon att han bar var hoppad upp till 1m. De hade bara brytt sig om pengarna Flush hade vunnit. Nu är han väldigt skygg och jag märker att han inte mått så bra!
 


Kommentarer
LuftLycka

Kul med en till bloggare!:-)👍

Svar: Ja det ska bli kul att ha henne här!
Stall Pearl Sunlight

2012-11-05 @ 07:17:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0