Lite smått med galopp!

Träningen på Mixie går fortfarande frammåt och hon är posetiv och bråkar inte om det hela.
Hon är lugn och stilla tjej som accepterar när man sitter på henne. Idag gick träning på ordentligt och hon verkar tycka att det är kul. Skritten gick utmärkt traven var lite vinlig men ornade sig efter 10 min. När jag kände att det gick som bäst satte jag mig ner för att se hur hon reagerade på att man klämmde lite med skänkeln och satt ner. Först trodde hon att mina skänklar var två stora irriterande flugor men satt fattade hon och hon fattade galopp.
Hennes galopp var helt underbar men fick ändå inte känna på den så mycket för att jag ville bryta av innan hon bröt av. Nöjd över stora Mixie!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0