Last Exit! (Gårdagen)

Dagens pass på Exit var ganska lugnt men gick super bra! Jag har ett hjälpmedel som gör att jag kan få honom att jobba mer i stället för att springa. Jo det är en .......  halsförlängare!
Det börja med att jag värmde upp honom med att göra volter, tempoväxlingar och lite skänkelvikningar. 
Han var väldigt envis med att dra upp huvudet som han lyckades med. Så efetr första galoppen satte jag på honom en halsförlängare och han gick jättebra!
Vi tränade på en bana där jag fick igenom honom och han blev riktigt löshjord<-- (stavning)
I allafall gick det bra och jag börjar att få mer koll på honom.
Det har varit att jag stått stilla i utveckligen med Exit men nu ska jag sätta upp nya mål!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0