Dagen!

Det blev en uteritt på Jupiter så jag bara skulle få känna att han kunde slappna av som han har haft svårt med. Han älskar ju skogen så det blev en mysig skrittur barbacka där!
För Exit blev det en långtur på 4 km i skritt och lite trav. Eftersom att han är så pigg så måste han ha lite starkare bett man jag provade att köra med hackamore och det gick faktiskt okej!
Mixie har jag börjat att galoppera på och hon tar det bra. Efter jag kände mig nöjd med galoppen så tog jag fram ett par bommar och skrittade och travade över dem. Mixie tyckte att det var läskigt men när hon gjorde det som bäst slutade vi!
 
Jupiter
 
 
                                                               Exit
 
 
                        Mixie!
Senskydd lollipop


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0