Ridpass på herr pigg!

Idag blev det ett ridpass på herr pigg. Herr pigg är idag Jupiter! Han har fått vila för han har varit öm i hoven men i förgår så började jag rida honom igen. Idag red jag markarbete med Herr pigg och inte konstigt nog var han pigg!
Jag red en övning på solfjäders bommar som gjorde att jag fick honom att forma sig ordentligt. Han var pigg men ändå glad på att få arbeta. Efter passet tog vi en sväng i skogen och då ramlade ett föll ett träd i uppförsbacken. Det var väldigt varmt idag och han var tillräcklig svettig så han fick en liten dusch efter.
Tyvärr ingen bild men här kommer outfit!
Svart snyggt schabrak
Svart passande sadel
Fint träns! :D
Och lindor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0