Långuteritt

Idag blev det en väldigt lång uteritt åt Jupiter. Det blev någon galopp men mest skritt han skulle ju orka hela vägen. Vi red igenom skog och stigar några gator. Han var väldigt  avspännd men väldigt svettig när vi kom hem. Det var ju typ 25 + ute. Det är mycket för mig och Jupiter. Det rann svett från båda. Vi tog en liten pause på ett fält med en skog bara för att han skulle få pusta. Direkt när jag tagit av han sadeln skakade han säg som en hund så jag blev ganska blöt av svett. Inte bara mitt. :P När vi var hemma så duschade jag av honom och sen fick han gå ut i sommarbetes hagen igen. Exit står ju i paddock så de får gå två där för att de inte ska vara ensamma. Han står inte med Exit hela tiden. Exit är ju också inne ibland.
Outfit kommer!
 
 
Pao


Kommentarer
LuftLycka

Nu har tävlingen avgjorst! LIte sent bara;)

Kram!

Svar: Vad kul att det gick så bra för mig!
/Stallpearlsunlight
Stall Pearl Sunlight

2012-07-31 @ 20:26:33
URL: http://LuftLycka.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0