Hoppass med Knorren!

Hej Pao här!
Om du inte vet vem Knorren är så är det iallafall Olle. Kallar honom Knorren och han lyssnar faktiskt. I allafall så åkte vi iväg och träna. Han var väldigt glad när han hade kommit ut ur transporten för att han ställer sig och bara tittar upp på himlen. Antingen var det skönt att vara ute eller så var det en fågel som flög där uppe.
Själva ridpasset gick bra och jag lyckade forma och ställa honom bra. Han var lite seg i början men när jag styrde mot hindret satte han igång i full galopp! :P Detta tränade vi på!
Man går på en volt och hoppar hinder som studs eftersom att det är en bom mellan varje hinder.
Outfit i transporten!
Bara täcket!
När jag red!
/Pao


Kommentarer
Anonym

Snygg outfit!

2012-04-21 @ 14:43:49
Loppan

Det var jag som skickade förra kommentaren, om du undrar!

2012-04-21 @ 14:45:17
Neiwada

Vilken ras är Monty? Och hur hög är han? Har frågat tre gånger nu och vill ha svar!!!!!!

/ Neiwada

2012-04-21 @ 16:50:33
URL: http://stallneiwada.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0